سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
حجاب و عفاف ، عاشورا ، مجلس شورای اسلامی ، رئیس جمهور ، دموکراسی ، امام حسین علیه السلام ، شرح غزلیات حافظ ، شهوترانی ، صوفیه ، ضعف ایمان ، ظلم و ستم ، ظهور ، مردم سالاری دینی ، مشکلات اقتصادی ، معصومین علیهم السلام ، موسیقی ، میرزا جوادآقا طهرانی ، نرخ کالاها ، نگاه ، نگاه شهوت آلود ، عرفان کاذب ، عقد موقت ، علماء شیعه ، علی اکبر ، غضنفر ، کسب حرام ، کسب حرام و کمرنگ شدن ارزشهای دینی و اخلاقی ، لقمه حرام ، امام رضا علیه السلام ، امام زمان عجل الله فرجه ، امامان شیعه ، برکت عمر ، بهشت ، بی غیرتی ، تمدن ، توجه به معاد ، توصیه پیامبر صلی اله علیه و آله به کمک برای تامین جهیزیه و سایر ، تولدم ، جهیزیه ، آب ، ابراهیم ، ابوالفضل علیه السلام ، ابوعبیده جراح ، احمدی نژاد ، استخدام زنان ، اسلام رفاقتی ، اسماعیل ، اصرار لاریجانی بر بازگشت دولت به ریل قانون ، دموکراسی غربی ، دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند ، دین سالاری مردمی ، رسالت رسانه ای ، زن در خانقاه‏ ، سؤال از رئیس جمهور ، سخن گفتن ، سکوت ، شاه خوبانی و منظور گدایان شده ای ، حجاب و عفاف در خانه و خانواده ، حرامخوران عاشورایی ، حضرت زینب سلام الله علیها ، حضرت علی علیه السلام ، حکومت اسلامی ، حورالعین ، حیا ، خانقاه ، دختر ، دکتر لاریجانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :54
کل بازدید :343907
تعداد کل یاداشته ها : 145
103/2/17
8:52 ع
موسیقی

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران بارتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.

 

آیت الله خامنه ای

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ریانووستی روسیه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران را به عنوان مهمترین خبر خود انتخاب کرده و نوشت: رهبر عالی ایران با حمایت از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ، پیروزی محمود احمدی نژاد را باردیگر به وی تبریک گفت.
ریانووستی افزود، رهبر ایران با رد ادعای مخالفان مبنی بر تقلب در انتخابات ، از مواضع رییس جمهوری ایران نیز حمایت و پشتیبانی کرد.
این خبرگزاری روسیه به نقل از مقام معظم رهبری اضافه کرد، دشمنان ایران به بهانه انتخابات پایه ها و قوانین اسلامی را هدف قرار داده اند .
ریانووستی در پایگاه اینترنتی خود با انتشار عکس هایی از رهبر معظم رهبری ، محمود احمدی نژاد و نیز مردم ایران افزود: رهبر عالی ایران ملت ایران را به آرامش دعوت کرد و گفت ، احمدی نژاد انتخاب مردم است .
خبرگزاری "پرایم تاس " روسیه نیز با بازتاب بخش هایی از سخنان مقام معظم انقلاب اسلامی در باره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ، گفت: احمدی نژاد با بیش از 60 درصد آرای مردم به ریاست جمهوری انتخاب شد و شرکت گستره مردم ایران در این انتخابات ،نشانه اعتماد جامعه ایران به حکومت اسلامی است .
این پایگاه خبری روس اضافه کرد، دهها هزار نفر از مردم حاضر در نماز جمعه ، سخنان رهبر خود را که بطور مستقیم از شبکه تلویزیون پخش می شود ، مورد تایید قرار دادند.
شبکه تلویزیونی" وستی " روسیه نیز با پخش تصاویر خطبه های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب ، گفت: ( حضرت ) آیت الله خامنه ای ایرانیان را به آرامش فراخواند و وعده داد که به نارسایی ها در انتخابات رسیدگی خواهد شد.
این منبع روسی افزود: رهبر ایران از شرکت گسترده مردم ایران در انتخابات قدردانی کرد و افزود، ملت ایران می تواند بر مشکلات فایق آید.
شبکه تلویزیونی "ار. ب. کا " روسیه نیز در بخش های مختلف خبری خود که هر نیم ساعت پخش می شود ، به دفعات سخنان رهبر انقلاب اسلامی و حضور مردم در خطبه های نماز جمعه در تهران را به نمایش گذاشت و اعلام کرد، آیت الله خامنه ای از نتیجه انتخابات ایران حمایت بعمل آورده است.

بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های ایتالیا نیز بازتاب گسترده ای داشت؛ خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) که لحظه به لحظه بیانات مقام معظم رهبری را مخابره می کرد، نوشت: آیت الله خامنه ای رهبرعالی ایران در خطبه های نمازجمعه امروز تهران گفته است ملت کسی را که می خواست(احمدی نژاد) انتخاب کرد و نظرات او در سیاست داخلی و خارجی با نظرات من نزدیک است.
آنسا با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درخصوص حضور85 درصدی مردم درانتخابات می نویسد، رهبر عالی ایران گفته است دشمنان تلاش می کنند تا اعتماد ملت را ازنظام اسلامی سلب کنند و در خصوص انتخابات اخیر نیزمی خواهند تردید ایجاد کنند درحالی که این انتخابات یک زلزله سیاسی برای دشمنان و پیروزی برای دوستان ما در جهان محسوب می شود.
خبرگزاری رسمی ایتالیا افزود: آیت الله خامنه ای همچنین خواستار پایان دادن به تظاهرات اعتراض آمیز شد و گفت اگر فکر می کنند که می توانند با این تجمع ها آنچه از مقامات می خواهند را به آنها تحمیل کنند در اشتباه هستند.
آنسا می نویسد: رهبرعالی ایران همچنین ازآیت الله هاشمی رفسنجانی دفاع کرده و گفته است که او فاسد نیست و از جمله شخصیت های جدی و فعال در زمان انقلاب و پس ازانقلاب بوده و یکی ازمهمترین مقامات درکنارآیت الله خمینی (ره)بود و من نیز52 سال است که او را می شناسم و هرگز از ثروتمند شدن نامشروع او چیزی نشنیده ام.
آنسا می افزاید: آیت الله خامنه ای همچنین تاکید کرد که هیچ تقلب و دستکاری در شمارش آرا صورت نگرفته است و با توجه به تفاوت 11میلیونی آرای احمدی نژاد و موسوی چطور می توانست تقلبی صورت بگیرد.
آیت الله خامنه ای همچنین به آنهایی که قصد دارند علیه نتایج انتخابات در ایران باعث ایجاد اعتراضات شوند هشدار داد و گفته است هرکسی که این کار را انجام دهد مسئول تجاوزات و خونریزی و بی نظمی خواهد بود و نتایج انتخابات از صندوق ها آرا بیرون می آید نه از خیابان.
شبکه تلویزیونی"رای نیوز 24" نیز لحظاتی پس از پایان بیانات مقام معظم رهبری اعلام کرد : آیت الله خامنه ای در خطبه های نمازجمعه امروز تهران ضمن دفاع از رییس جمهورمنتخب پیروزی مجدد او در انتخابات را قانونی خواند.
وی درخصوص اتهام فساد علیه دولت نیز گفت : رژیم ایران سالم ترین رژیم در جهان است و این اتهاماتی است که از سوی صهیونیست ها زده می شود و درست نیست و افراد نباید بدون اسناد و اثبات دیگران را متهم کنند.
این شبکه خبری تلویزیونی افزود: رهبرعالی ایران گفته است که شاید تخلفاتی در انتخابات صورت گرفته باشد اما با توجه به فاصله زیاد آرای فرد پیروز(احمدی نژاد) نشان می دهد که نمی تواند تقلب صورت گرفته باشد.
تلویزیون ایتالیا اضافه کرد: آیت الله خامنه ای رهبرعالی ایران مردم را به وحدت فراخواند و گفته است در این انتخابات انقلاب اسلامی ونظام جمهوری اسلامی با 40 میلیون رای به پیروزی رسید ونه با 24 میلیون رایی که به رییس جمهوری داده شد.
پایگاههای اینترنتی سایر رسانه های ایتالیایی نظیر روزنامه های "لارپوبلیکا"، "کوریره دلاسرا"، "لاستمپا" و غیره نیز بیانات مقام معظم رهبری درنماز جمعه امروز تهران را بلافاصه پس از پایان خطبه ها منعکس کردند.

رویترز نیز با پوشش نماز جمعه تهران و سخنان مقام معظم رهبری به ذکر نکات مهم آن پرداخت و افزود: مهم ترین نکات سخنرانی (آیت الله) خامنه ای به شرح زیر است:
"از آنها می خواهم به اعتراضات خیابانی پایان دهند، در غیر این صورت مسوول تبعات آن و پیامدهای هرگونه هرج و مرجی خواهند بود."
"نتیجه انتخابات از صندوق رای، نه از خیابان، بیرون می آید."
"اگر خونی ریخته شود، رهبران اعتراضات مستقیما مسوول آن به حساب خواهند آمد."
"اختلاف عقیده بین مقامات امری طبیعی است، اما این بدان معنا نیست که در نظام شکاف وجود دارد."
"از زمان انتخابات ریاست جمهوری قبلی، اختلاف نظر بین احمدی نژاد (رییس جمهور کنونی) و رفسنجانی (رییس جمهوری پیشین) وجود داشته است."
"البته دیدگاه من در سیاست داخلی و خارجی به دیدگاه احمدی نژاد نزدیک تر است."
"دشمنان (ایران) حقانیت تشکیلات اسلامی را با زیر سوال بردن انتخابات و صحت آن قبل و بعد (از انتخابات) هدف قرار می دهند."
"پس از اعتراضات خیابانی، برخی قدرت های خارجی با به زیر سوال بردن نتیجه این انتخابات، شروع به مداخله در امور داخلی ایران کردند. آنها ملت ایران را نمی شناسند. من قویا چنین مداخلاتی را محکوم می کنم."
"اظهارنظر مقامات آمریکایی درمورد حقوق بشر و محدودسازی افراد، قابل قبول نیست، زیرا آنها پس از آنچه در افغانستان، ایران و دیگر بخش های جهان انجام داده اند، دیگر ایده ای درمورد حقوق بشر ندارند. ما نیازی به نصیحت آنها در مورد حقوق بشر نداریم."
"برداشت اشتباهی است که تصور کنند می توانند با تکیه بر اعتراضات خیابانی به عنوان ابزار فشار، مقامات را به پذیرش درخواست های غیرقانونی خود مجبور کنند. این آغاز حکومت استبدادی خواهد بود."
"قوانین ایران اجازه تقلب در انتخابات را نمی دهد. با چنین قوانینی چطور ممکن است که چنین تقلبی در انتخابات انجام شود."


 

منبع: ایرنا

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ یکی از کاربران اینجا یه فید زده بودن و نوشته بودن که 290.000 تومان پول ادکلن دادن و مستمسکشون هم همون روایت معروف بود که: "پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بیشترین مورد خرجشون عطر بوده" در پاسخ به این کاربر بسیار محترم و شریف باید بگم که معمولا مذهبیها مفهوم برخی از روایات رو خوب درک نمی کنند و بدون توجه به قرائن بهش استناد می کنند
+ آقا من کم سوادم ولی حرف من کم سواد اینه چرا عزت ملی رو می فروشید؟ مگه نه اینکه اجانب تحقیرمون میکنن که به خاطر تحریمها و زور گفتن اونا سر تسلیم فرود آوردیم تا جایی که حتی سبد کالا را هم ناشی از ذلت ایران و شکستش در برابر تحریمها میدونن!
+ ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
+ یاد پیامرسانی های پارسی بلاگی قدیمی مخصوصا آقای *محمد فیاضی* بخیر هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
+ از یزد خوشم میاد چند دوست یزدی دارم و همشون خوش ذوقن و البته متاسفانه کمی سختگیر ... مردیم از بس یزدی خنگ ندیدیم :)
+ عزت ملی در توافق هسته ای ژنو خدشه دار و رجز خوانی ها و کرکری خوانی های آمریکا و اسرائیل بیشتر شده مخصوصا اینکه اسرائیل مدعیست چون زور بالای سر ایرانیها بوده به علامت تسلیم پای میز مذاکره نشستند. منتظریم ببینیم تیم دیپلماسی ایران چه تدبیری برای بی اثر کردن این رجزخوانی ها دارند!
+ این روزها در پی فرمان مقام معظم رهبری برخی رسانه ها سعی در تشویق والدین برای افزایش نسل دارند.البته اصل این ساست کار درستی است و اصولا برنامه کنترل جمعیت کشورهای مسلمان از نقشه های شوم استکبار بوده است.به عقیدهما ایران مشکلی برای اداره یک کشور پر جمعیت ندارد اما در عین حال باید برنامه ای جامع نیز برای عدالت اجتماعی تو توزیع عادلانهامکانات و فرصتها تدوین شود
+ این وبلاگ را بخوانید
+ البته دولت پیشین دولت دروغگویان و منافقان شاید باشد اما دولت کنونی نیز فقط شیوه دروغپردازی را عوض کرده است
+ آقازاده های ترکیه ای اختلاس میکنند و پدراشون مجبور به استعفا میشن برخی از آقازاده های ایرانی بر خوان بیت المال چمبره میزنن اما ...